tirsdag 9. august 2011

Gamle esker blir som nye!


Jeg har tatt vare på eskene til Finn Skjøld vasene jeg fikk i julegave,,,,fordi de var så stødige og fine.......tenkte at de kan jeg jo får brukt for en dag.



Den dagen er i dag,,,,,smiler.


Fant frem en rull med innpakningspapir,,,,Tilda papir kjøpt på Panduro.


Som du ser på bildet så er lokkene på eskene dype,,,,,så jeg kledde bare lokkene.










Disse kommer til å bli fine til litt "hobbyting".


Slik kan en jo kle mange forskjellige slags esker,,,,og om en bruker likt papir, eller papir som matcher, blir det jo en fin helhet og dekorativt på ei hylle,,,,,


Ha en fin tirsdagskveld.


Klem Anne

7 kommentarer:

Livet i Nord sa...

Hei,hei! Så lurt -og så kjempeflotte de ble!! Nå får du nok orden i "sysakene" dine:))

(eddas) sa...

Kjempefine....har tenkt tanken mange ganger...men har ikke kommet igang:)
ha en fin dag
klem klem

Tovepia sa...

Virkelig flott! Disse eskene er virkelig stødige, så supre til makeover.
Nyt ferden mot helg, klem fra meg i 10 grader;)

ceciliesenglehjem sa...

du er super kreativ anne. morro å følge med. De klutene var også kjempe lekre. Jeg er så ustødig på den strikkingen, men jeg prøver så godt jeg kan. Kjempe flink er du :)
ha en fin fin søndag

Josefine sa...

Hei ...

Lurt å samle på gamle esker, særlig dem med god kvalitet. Disse kommer til å bli perfekt i hobbyhyllen din, og kan vel romme det meste:))

Klem fra meg

Anne N. sa...

Så kjempelurt Anne :O)
Ser for meg garn, og stoffbiter og litt dilledall som byttes ut iblandt inne i dem, hihi
Kelm, Anne:)

Bluggi buggi blogg sa...

Kjempe fine ble de. Så lurt å spare de :)
Ha en fin kveld
Klem,
Trude :)